Головна

Запитання та відповіді

Ми зібрали відповіді на запитання, які частіше за все виникають.Якщо ти не знайшов відповідь - звертайся до служби турботи, вони з радістю тобі допоможуть.
Запитання та відповіді

Поширені запитання

Що таке GlobusPlus?
GlobusPlus - це сучасний мобільний банкінг від Глобус Банку, який є надійним банком з багаторічним досвідом на ринку фінансових послуг.  Детальніше про Глобус Банк.
Як стати клієнтом GlobusPlus?
Стати клієнтом GlobusPlus дуже просто! Все, що потрібно, – це ваш смартфон та кілька хвилин вільного часу. Завантажте додаток GlobusPlus з  AppStore або Google Play та пройдіть швидку реєстрацію за допомогою Дії або паспорта та ІПН.
Чи є GlobusPlus учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб?
Так, GlobusPlus є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (Свідоцтво № 193 від 13.02.2008). Ваші кошти в безпеці! Всі вклади, оформлені через наш мобільний додаток, гарантуються Фондом гарантування вкладів фізичних осіб. Детальніше.
Чи є Глобус Банк в системі “BankID”?
Так, Глобус Банк є учасником системи BankID. Це означає, що ви можете використовувати свої банківські дані для швидкого доступу до державних послуг Дія та інших онлайн-сервісів.
Що робити якщо я втратив картку?
У разі викрадення або втрати картки необхідно максимально оперативно її заблокувати. Це можна зробити онлайн в застосунку або звернувшись до банку. Колл-центр працює цілодобово за номером 0 800 300 392 (безкоштовно для дзвінків по Україні з мобільних телефонів) або в Чат-боті ГЛОБУС БАНКУ (в додатку Messenger, Viber за пошуком "Глобус Банк" або у додатку Telegram за пошуком "@GLOBUSBANK_bot")
Що таке код CVV/CVV2?
Це тризначний код, що використовується для додаткової ідентифікації держателя карти. Його надруковано на карті на панелі для підпису. Код використовується при здійсненні розрахунків в Інтернеті.
Де переглянути курс валют?
Актуальний курс валют ви завжди можете перевірити в розділі "Ще" - "Курси валют". 
Зверніть увагу,  що за операціями і іноземній валюті конвертація здійснюється через євро. До прикладу: спочатку сума переводиться в євро за курсом міжнародної платіжної системи Mastercard, а потім отримана сума в євро конвертується в гривні за курсом, встановленим нашим банком.
Курси МПС наведено тут
Як змінити кредитний ліміт?
У верхній частині профілю знайдіть меню "Ще" → "Налаштування". Оберіть розділ "Кредитні ліміти" та введіть бажану суму й підтвердіть зміни.
Зверніть увагу! Чим більше ви будете користуватись карткою або сплачувати через мобільний застосунок GlobusPlus, тим більше шансів на збільшення кредитного ліміту.
Чому мені встановили низький кредитний ліміт / взагалі не встановили кредитний ліміт?
Ваш кредитний ліміт – це індивідуальна пропозиція. Щоб збільшити його, достатньо активно користуватися карткою GlobusPlus. Ми регулярно переглядаємо ліміти наших клієнтів.
Скільки часу зараховується поповнення через термінали EasyPay та City24?
Поповнення рахунку через термінали EasyPay та City24 зараховується миттєво. 
Що необхідно для отримання грошової допомоги за державною програмою єВідновлення?
Для отримання грошової допомоги за державною програмою єВідновлення необхідно бути громадянином України віком від 18 років, відкрити картку єВідновлення та подати заяву на виплату за програмою єВідновлення через застосунок Дія, скориставшись меню «Послуги» → «єВідновлення».
Чи достатньо тільки оформити картку єВідновлення, щоб отримати допомогу?
Ні, не достатньо. Для отримання допомоги потрібно подати заяву на виплату за програмою єВідновлення через застосунок Дія, скориставшись меню «Послуги» → «єВідновлення».
Чому в мене зняли комісію за поповнення картки через термінал?
Поповнення карток GlobusPlus без комісії можливе лише через мережу терміналів City24 та EasyPay. Поповнення через термінали інших мереж відбувається відповідно до тарифів компанії, що надає послугу.
Що таке IBАN?
ІВАN — це абревіатура, яка розшифровується як International Bank Account Number. Це міжнародний номер банківського рахунку відповідно до стандарту №13616 Міжнародної організації зі стандартизації IS0 та Європейського комітету з банківських  стандартів ECВS.
Як скористатися Чат-ботом банку ГЛОБУС?
Для того, щоб скористатися Чат-ботом в додатку «Messenger», «Viber» aбo «Telegram» необхідно:
- встановити додаток «Messenger», «Viber» aбо «Telegram» на смартфон.- додати в контакти Чат-бот, який в пошуковому рядку легко знаходиться в додатку «Messenger», «Viber» за пошуком "Глобус Банк" або у додатку «Telegram» за пошуком "@GLOBUSBANK_bot"
- спілкуватись з Чат-ботом та отримувати необхідні підказки та відповіді
Що таке Push-повідомлення?
Це повідомлення які надходять безпосередньо в мобільний застосунок GlobusPlus.

Залишились запитання?

Звертайся до служби турботи у зручний для тебе спосіб

Для дзвінків по Україні (безкоштовно)

Електронна пошта